11° Tatra T3 6102

11° Tatra T3 6102


🍺 Typ piva: Světlý ležák 11°
🌿 Chmel: Premiant a Žatecký poloraný červeňák

📸 Etiketa: Naše etiketa zdobí legendární pražská tramvaj T3, ikonický symbol městské hromadné dopravy. Skvělý sběratelský kousek pro milovníky dopravy a výborného piva.
____________________________________
0,5l Plechovka
Pivo je nefiltrované a nepasterované.
OBJ. ALK. max. 4,7 % 🔞
EPM 11,50 %
BARVA 12 EBC
HOŘKOST 35 IBU Více

Výrobce: PanaczechKód produktu: 6x 11° Tatra T3 6102 Doprava a platba

Původní cena 499 Kč. Ušetříte 20% (100 Kč) 399 Kč
Varianta neexistuje

balení

🍺 Typ piva: Světlý ležák 11°
🌿 Chmel: Premiant a Žatecký poloraný červeňák

📸 Etiketa: Naše etiketa zdobí legendární pražská tramvaj T3, ikonický symbol městské hromadné dopravy. Skvělý sběratelský kousek pro milovníky dopravy a výborného piva.
____________________________________
0,5l Plechovka
Pivo je nefiltrované a nepasterované.
OBJ. ALK. max. 4,7 % 🔞
EPM 11,50 %
BARVA 12 EBC
HOŘKOST 35 IBU Více

Výrobce: PanaczechKód produktu: 6x 11° Tatra T3 6102 Doprava a platba

Tramvaj T3, ikonická tramvaj pražské hromadné dopravy, byla poprvé uvedena do provozu v roce 1962. Navržena českou společností ČKD Tatra, tato tramvaj se stala symbolem pražských ulic díky svému elegantnímu designu a spolehlivosti. T3 byla jednou z nejrozšířenějších tramvají na světě a její charakteristický vzhled je dodnes nostalgickou připomínkou zlaté éry městské dopravy.

První prototyp (evidenční číslo 6101) byl vyroben v roce 1960. Na podzim byly v Praze zahájeny zkušební jízdy. V běžném provozu jezdil vůz od 21. června 1961. Na jaře 1962 byl po vážné dopravní nehodě odstaven. Oprava byla provedena až po zahájení sériové výroby tramvají T3 na podzim 1963. Poté byl znovu zařazen do provozu. Z osobní dopravy byl vyřazen v roce 1984 a v květnu 1985 byl vůz zlikvidován. 

Vzhledem k dlouhé době života prodělaly tramvaje v provozu množství úprav. Někdy šlo jen o zkušební úpravy, které byly vráceny zpět, jako byla změna převodového poměru, některé se naopak shodovaly s provedením právě vyráběných vozů. Například v Praze byly původní převíjecí čelní orientace nahrazeny čtvercovými měněnými zvenčí, po přechodu na provoz bez průvodčího byly odstraněny pokladny, doplněno pomocné ovládání ze zadní plošiny umožňující couvání bez pomocníka, byly doplněny svislé přidržovací tyče u levé řady sedadel, kabiny řidiče byly upraveny na zcela uzavřené, z vnějšího povrchu byly odstraněny krycí lišty, boční blikače přemístěny níže a mnoho dalších.

Od 70. let lze vysledovat různé úspěšné i neúspěšné pokusy o modernizaci či rekonstrukci vozů T3, zaměřené především na úsporu trakční energie.

K různým rekonstrukcím dochází i mimo Českou a Slovenskou republiku. Např. pro Ukrajinu a Rusko byl vytvořen typ Tatra KT3 (výzbroj TV Progress, nový design) – kloubová tramvaj, která je vytvořena spojením dvou vozů T3, mezi něž je vložen nový střední nízkopodlažní článek

      (zdroj: wikipedie)

Praha, Tatra T3 č. 6102 — Foto — Elektrická Městská Doprava

(zdroj:transphoto.org)

Poznámka: Obrázek produktu je pouze ilustrační. Skutečný produkt se může mírně lišit od zobrazeného na fotografii.