0° Karosa B732 Grep nealkoholické
0° Karosa B732 Grep nealkoholické
🍺🍊Nealkoholické pivo vyráběné podle originální receptury, s příchutí grepu.
Pivo je nefiltrované a nepasterizované.
📸 Etiketa: Naše etiketa zachycuje legendární autobus Karosa B732, který dlouhá léta sloužil v českých městech. Tento ikonický dopravní prostředek přináší nostalgii a je skvělým sběratelským kouskem pro fanoušky dopravy a pivní nadšence.
____________________________________
0,5l Plechovka
OBJ. ALK. max. 0,5 %
EPM 10,50 %
BARVA 8 EBC
HOŘKOST 20 IBU Více
Balení: 6 KSVýrobce: PanaczechKód produktu: 6x 0° Karosa B732 Grep nealkoholické Doprava a platba
🍺🍊Nealkoholické pivo vyráběné podle originální receptury, s příchutí grepu.
Pivo je nefiltrované a nepasterizované.
📸 Etiketa: Naše etiketa zachycuje legendární autobus Karosa B732, který dlouhá léta sloužil v českých městech. Tento ikonický dopravní prostředek přináší nostalgii a je skvělým sběratelským kouskem pro fanoušky dopravy a pivní nadšence.
____________________________________
0,5l Plechovka
OBJ. ALK. max. 0,5 %
EPM 10,50 %
BARVA 8 EBC
HOŘKOST 20 IBU Více
Balení: 6 KSVýrobce: PanaczechKód produktu: 6x 0° Karosa B732 Grep nealkoholické Doprava a platba
Autobus Karosa B732 je klasickým představitelem československé městské dopravy z 80. a 90. let. Výroba tohoto modelu začala v roce 1983 v závodě Karosa ve Vysokém Mýtě. Karosa B732 se vyznačuje svou robustní konstrukcí, jednoduchou údržbou a spolehlivým provozem, díky čemuž se stal páteří městských dopravních podniků po celé České republice a v dalších zemích bývalého východního bloku.
Typické žluté nebo bílo-modré autobusy B732 jsou dodnes nostalgicky vzpomínány jako symbol každodenního cestování v socialistických městech. I když byly postupně nahrazovány modernějšími vozy, mnohé z nich jsou stále zachovány v muzeích nebo jako historické vozidla při speciálních jízdách. Autobusy B 732 jezdily v mnoha provozech MHD bývalého Československa.
Například v Praze jich v roce 1994 jezdilo 854, dne 19. dubna 2013 byla uspořádána oficiální rozlučková jízda s autobusy tohoto typu, vůz s evidenčním číslem 5885 tehdy vyjel na lince 122. Nicméně posledním provozním autobusem B 732 u pražského dopravního podniku se nakonec stal vůz s číslem 7096, který byl v únoru 2012 po dlouhých 15 letech navrácen do provozu s cestujícími a definitivně dojezdil až v srpnu 2014. V roce 2015 pak skončil jejich provoz v Brně a roku 2018 i v Českých Budějovicích.
Posledním českým městem, v němž byl typ B 732 v provozu, se stal Havlíčkův Brod, kde vůz s ev. č. 1 svezl poslední cestující 31. října 2019. Poté disponoval záložní Karosou B 732 č. 1108 dopravce Martin Uher, který ji v roce 2020 několikrát příležitostně vypravil na speciální cyklobusovou linku v Pražské integrované dopravě.
Provoz tohoto vozu byl ukončen 16. srpna 2020, poté byl přeznačen na č. 1136 a zařazen do stavu historických vozidel. V září 2022 se v PID z důvodu nedostatku řidičů na lince 171 v rámci subdodávky pro dopravce ČSAD Střední Čechy objevil původem plzeňský vůz č. 420, nyní ve vlastnictví soukromé osoby a s č. 5732. Na Slovensku díky modernizacím jezdily ještě 3 vozy B 732 s pohonem na CNG ve městě Zvolen, odstaveny byly v dubnu 2022, jeden vůz byl do října 2021 sezónně v provozu také v Nitře jako cyklobus.
(zdroj:seznam-autobusu.cz)
Poznámka: Obrázek produktu je pouze ilustrační. Skutečný produkt se může mírně lišit od zobrazeného na fotografii.