0° EČS 81-709 Grep nealkoholické
0° EČS 81-709 Grep nealkoholické
🍺🍊Nealkoholické pivo vyráběné podle originální receptury, s příchutí grepu.
Pivo je nefiltrované a nepasterizované.
📸 Etiketa: Ozdobena motivem legendárního československého metra EČS 81-709, naše etiketa přináší nostalgii a vzpomínky na ikonickou dopravu. Ideální pro sběratele a milovníky dopravy, které potěší jedinečná grafika a historický kontext.
____________________________________
0,5l Plechovka
OBJ. ALK. max. 0,5 %
EPM 10,50 %
BARVA 8 EBC
HOŘKOST 20 IBU Více
Výrobce: PanaczechKód produktu: 6x 0° EČS 81-709 Grep nealkoholické Doprava a platba
🍺🍊Nealkoholické pivo vyráběné podle originální receptury, s příchutí grepu.
Pivo je nefiltrované a nepasterizované.
📸 Etiketa: Ozdobena motivem legendárního československého metra EČS 81-709, naše etiketa přináší nostalgii a vzpomínky na ikonickou dopravu. Ideální pro sběratele a milovníky dopravy, které potěší jedinečná grafika a historický kontext.
____________________________________
0,5l Plechovka
OBJ. ALK. max. 0,5 %
EPM 10,50 %
BARVA 8 EBC
HOŘKOST 20 IBU Více
Výrobce: PanaczechKód produktu: 6x 0° EČS 81-709 Grep nealkoholické Doprava a platba
EČS 81-709 jsou legendární vozy metra, které poprvé vyjely na koleje pražského metra v roce 1974 a byly provozovány až do roku 1997. Tyto vozy byly navrženy v Sovětském svazu a představovaly pokročilou technologii své doby. Jsou známé svou robustní konstrukcí a spolehlivostí, což jim umožnilo sloužit po mnoho desetiletí.
I dnes zůstávají EČS 81-709 ikonou pražského metra a symbolem technického pokroku té doby. Při speciálních příležitostech je možné tyto historické vozy ještě spatřit v provozu, což nabízí jedinečný pohled do historie městské hromadné dopravy.
Konstrukční rychlost je 90 km/h s tím, že maximální povolená rychlost je však 80 km/h. Vozy Ečs vyvinul Mytiščinský strojírenský závod speciálně pro pražské metro jakožto modifikaci typu Ež1 (81-708); podobné modifikace byly vyráběny v 70. letech i pro metra ostatních států RVHP. Ečs (písmena modifikace znamenají „Československo“) byl odvozen z typů Ež (pro metro v Moskvě, resp. Leningradě) a Ev (pro metro v Budapešti). Má čtvery dveře po každé straně vozu, vozová skříň je složená z rámu svařeného z ocelových profilů, ke kterým byly připevněny stropnice pokryté ocelovým plechem a přivařeny vnější boční stěny. Stěny a strop prostoru pro cestující byly pokryty hliníkovými plechy. Vůz byl kromě provozní elektrodynamické brzdy vybaven brzdou pneumatickou a ruční a měl samočinné spřáhlo. V každém voze byla kabina řidiče – neexistovaly tak vložené vozy.
(zdroj:irozhlas.cz)
Poznámka: Obrázek produktu je pouze ilustrační. Skutečný produkt se může mírně lišit od zobrazeného na fotografii.