O nás
Jak vznikl Pivní spoj
Jsme dva kamarádi, kteří se znají už od první třídy základní školy. Společně jsme prošli i střední školou, rozjeli společné projekty a nakonec jsme se rozhodli, že chceme vytvořit něco nového i přes to, že každý máme svojí stálou práci. Náš nápad spojit lásku k pivu s dopravou ale nevznikl hned. Byl to spíš postupný proces plný zvratů, překážek a nečekaných událostí.
Naše cesta začala v únoru 2024, když jsme jako milovníci piva a nadšenci do veřejné dopravy poprvé přišli při zimním večeru s nápadem uvařit pivo podle našich představ a přidat na plechovky unikátní etikety legendárních dopravních prostředků. Znělo to jednoduše – spojit dvě naše vášně do jednoho projektu, ale realita nám rychle ukázala, že to nebude tak snadné.
Na začátku nás překvapily náklady na ilustrace a design jednotlivých etiket. Zařizování živnosti, ochranné známky, a hledání toho správného pivovaru. Ten správný pivovar jsme našli po dlouhém hledání až napodruhé.
K tomu všemu se přidalo i neplánované založení webových stránek, což jsme původně vůbec neměli v plánu. A jako by to nestačilo, etikety, které nám měly dorazit do tří týdnů, jsme nakonec dostali po jedenácti týdnech! Řešili jsme objednávkový systém, platební bránu a hlavně dopravce, což se táhlo opravdu dlouho. Naštěstí nám náš pivovar hodně pomohl, hlavně s tím, jak na začátku zvládnout všechny ty detaily.
Kvůli těmto zpožděním jsme projekt odstartovali asi o pět měsíců později, než jsme plánovali. Naše piva už ale stála ve skladu hotová a běžela jim trvanlivost, což nás dost nervovalo. Ale nevzdali jsme to! Dostali jsme naše piva na jednu menší prodejnu, kde si je můžete zakoupit osobně a teď je chceme dostat i do dalších pivoték a bister. Dostali jsme zakázku pro developerskou firmu na 540 kusů piv, podpořili jsme obecní ples v Budyňi nad Ohří kde si ti nejšťastnější odnesli naše pivo jako výhru v soutěži! Dva týdny před Vánoci jsme přišli s limitovanou Vánoční Mazačkou, která byla vyprodána za pouhé čtyři dny.
I přes všechny problémy se nám povedlo během dvou měsíců vyprodat více než 2200 kusů, většinou přes naše webové stránky.
Chceme postupně rozšiřovat sortiment, vytvářet nové etikety inspirované nejen klasickými dopravními prostředky, ale třeba i těmi méně známými. A pokud jste nadšenci do piva, dopravy nebo obojího – naše plechovky jsou tu přesně pro vás.

Přepravní statistiky: Nejčastější typy dopravních prostředků v Praze
Přemýšleli jste někdy, kolik různých typů vozidel brázdí pražské ulice a podzemní koleje? Pojďme se podívat na několik zajímavých statistik týkajících se tramvají, autobusů, trolejbusů a metra, které nás denně přepravují po Praze.

5 důvodů, proč je řemeslné pivo lepší než komerční.
V dnešní době je na trhu nespočet druhů piv. V regálech supermarketů dominují masově vyráběné značky, avšak stále více lidí objevuje kouzlo řemeslných pivovarů. Proč byste měli dát přednost těmto menším, nezávislým výrobcům před velkými, průmyslovými producenty piva? Zde je pět důvodů, proč je řemeslné pivo lepší.